WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 26 september 2011

Trouwdag!

Morgen (dat is het al bijna) vieren Ronald en ik onze 20ste trouwdag. Ter gelegenheid daarvan zijn we zondag al uit eten geweest en hebben we een hele mooie bos bloemen gekregen:





Omdat we allebei morgen een drukke dag hebben, zet ik het nu maar vast op mijn blog...
Dan kan ik ook mijn nieuwe uiltjes laten zien en de sneak peek naar morgenmiddag, als de eerste kerstworkshop van start gaat
!





Tot een volgende keer,


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Mooie uiltjes, mooie kaartjes!
    Fijne dag vandaag, maar vooral morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liek,

    Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb je getagd. Dat betekent dat je 10 dingen over jezelf 'moet' vertellen in je blog, en dat je op jouw beurt 5 anderen 'moet' taggen. 'Moet', tussen aanhalingstekens, want niets is verplicht hoor!

    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen