WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

woensdag 12 oktober 2011

Lang zullen ze leven!

Hieperdepiep Hoeraaaa! Vandaag zijn mijn neefje en nichtje jarig. Ze worden allebei twee, maar ze zijn geen tweeling. Friso is het zoontje van mijn zus en daarvan ben ik elke woensdag en donderdag oppastante. Dus gaan we vanmiddag samen naar de verjaardag van Femke, de dochter van mijn broer.


'Lang zal ze leven!' zingen Woezel en Pip, en begeleiden zichzelf op de piano.

Laten we hopen dat Femke ons en haar nieuwe pyama leuk vindt...

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Veel plezier met de jarigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liek, volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan bij het meedoen met de blogcandy, want ik zie je niet bij de volgers staan, misschien vergeten? kan hoor, maar om mee te doen moet je volger worden.
    Ik dacht, laat het je even weten.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen