WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

vrijdag 23 december 2011

Kerstvakantie!

En ik heb echt al een vakantiegevoel. Alle noodzakelijke dingen heb ik van de week afgemaakt en vanaf nu kan het ontspannen en genieten beginnen!
Vandaag is ook de 'vakantie' van Ronald begonnen en daarom zijn we lekker wezen stadten. Eerst een paar nieuwe glazen voor zijn bril besteld. Hij moet er aan geloven; dubbel focus glazen! Ook moest hij nodig nieuwe schoenen, dus die ook maar aangeschaft. En in de stad nog een leuk racespelletje voor de Playstation gekocht. Dat is beter dan al dat geweervuur met Kerstmis.
Daarna zijn we doorgereden naar Ikea. Lekker PLUNDRA! Ook voor je portemonnee, want alles is leuk! Goed geslaagd voor een 2-persoons logeerdekbed, met hoes en hoeslaken. Tja, dat gebeurt nu eenmaal als je dochter een vriend heeft...
En ook voor mezelf nog wat leuks gekocht: twee mandjes waarin ik mijn haakkatoen kan opbergen en toch gelijk kan zien welke kleurtjes ik nog heb.

Nu ga ik heerlijk dingen voor mezelf doen. Haakwerkjes uitproberen, borduurwerkjes opstarten en hopelijk inspiratie opdoen voor de workshops van volgend jaar.
Hieronder nog even de laatste kaart die we met de vaste workshopdames hebben gemaakt. Een nieuwjaarskaart is het geworden...

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten