WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 20 mei 2012

Creatieve familie

Het zal hem toch in de genen zitten: de creativiteit. En daar ben ik wel blij mee! Sinds Hemelvaartsdag heeft Lotte (tuusen het leren door, ter ontspanning) gehaakt aan een egeltje. En het resultaat mag er zijn:

Ze noemt hem Ikki...
Ook Daan heeft z'n laptop af en toe weggelegd, om te 'papercraften'. Hij maakt dan geweertjes van uit een geprinte bouwplaat. Een priegelwerk, maar het resultaat lijkt (helaas) net echt.


En ik heb mezelf maar eens aan de Zpagetti gewaagd. Wel een geworstel met zo'n dikke naald. Ik denk dat ik er maar een mandje van maak.

Tot de volgende keer!


PS: Ronald was ook creatief in de weer: hij heeft bij de buren de TomTom en de laptop weer in het gareel gekregen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi egeltje heeft Lotte gemaakt!
    Die bouwplaten ken ik hier ook; jammer van het onderwerp, maar toch is het knap werk. Fijn hè, als ze zo lekker bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben trots op allebei! Dat egeltje ziet er op papier nlk best wel moeilijk uit. En dat papercraften: het is zijn interesse nou eenmaal. Gelukkig ben ik dus niet de enige moeder met zo'n zoon. Inderdaad knap werk, en dat terwijl ze op de lagere school hem extra fysiotherapie gaven voor zijn fijne motoriek, haha!
    Dank voor je reactie!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen