WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

woensdag 5 september 2012

Give Away van Maak het FF gewonnen!

Afgelopen zaterdag was ik lekker even met mijn dochter naar de stad geweest. Alvast een leuke outfit voor mijn verjaardag gekocht ("Mooi mam, dat kleedt goed af!") en lekker in allerlei winkeltjes wezen struinen naar katoentjes en andere leuke knutseldingen.
Thuisgekomen eerst even wat drinken en afkoelen, want het was nog steeds benauwd weer. Daarna maar eens de PC aangezet, mail gecheckt en toen naar mijn blog. Ha, Maddy had de uitslag van haar Cupcake Give Away. Even kijken... nog eens kijken... staat het er echt? Heb ik gewonnen? JAAAAAA!!! Dat is nog eens leuk thuiskomen.
En maandag lag er een mooi pakketje op het schoenenrekje onder de brievenbus.
OPENMAKEN!!! Altijd leuk; cadeautjes. Kijk eens:

En dit zat er allemaal in:

Dankjewel hoor, Maddy! Echt een verrassing op de laatste dag van de zomervakantie. Super!
Tot de volgende keer,

2 opmerkingen:

  1. Leuk Liek! Wat een mazzel! Je blog ziet er leuk uit joh! Als ik het zo zie heb ik ook weer zin om wat te knutselen, vooral nu ik weer aan het werk ben :-) En ik heb al cadeautjes voor je verjaardag afgestreept, hihi..
    X Wum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk, fijn dat het goed is aangekomen! Ik heb weinig geblogd deze week, dus had het nog niet zien staan bij je! Nogmaals veel plezier ermee! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen