WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

maandag 17 september 2012

Nu ook op facebook!

Goedemiddag allemaal,
Het is al bijna twee weken verder en eigenlijk geen rustig moment geweest waarbij ik iets op mijn blog kon zetten. De workshops zijn inmiddels begonnen en de Zonnebloemkaarten waren een groot succes. Ook het scrappen is in volle gang en omdat Lotte nu geen schoolstress heeft (ze houdt een tussenjaar) komt ze ook mee scrappen. Op diezelfde woensdagavond zijn er al twee nieuwe haaksters en daar komt er overmorgen nog een bij. Gezellig! En: mijn zusje kwam gezellig knutselen. Zij is met vilt in de weer en maakt heel kunstige minibeestjes:
Rammetje Rinkel. Istie niet schattig?

En ze heeft ook voor mij een facebookpagina aangemaakt: LIEKHIER. Allemaal even liken!
En tot slot kan ik vast de sneak peek tonen voor morgen:

Tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten