WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zaterdag 20 oktober 2012

Swapperdeswap en van alles wat

Goedemiddag allemaal,   Wat een drukte de laatste weken. Ik ben echt met van alles en nog wat bezig en niets komt ook af... Nou ja, bijna niets. Daarom was ik zo blij gister, dat er een gezellige envelop in mijn brievenbus hing. Spannend! We waren net aan het theedrinken, dus die pauze kwam goed uit: openmaken die envelop!

Hij kwam van mijn swapmaatje Vera en zat vol met gezellige vlindertjes. In mijn favoriete kleuren! Ook een sleutel-/tashanger zat erbij en nog een mooie roos. En een heel lief kaartje. ik ben er echt heel blij mee.

Nu wordt het ook echt tijd dat ik mijn bijdrage aan de swap af maak. Er zijn al twee onderdelen af en er moet nog wat bij. Ik kan je alleen vast de kleuren laten zien waarmee ik ga haken...

Verder moest ik gistermiddag nog een Wiskerokje en een Schanulleke maken. Vandaag hebben ze namelijk bij de scouting JOTA (Jamboree On The Air) en dan doen ze bij onze groep altijd een spel met de hele groep. Het thema van het spel is dit jaar: Suske en Wiske en de Zoekgeraakte Zendmast.

En mijn dochter speelt Wiske, vandaar de rok en Schanulleke. Vind je het niet net echt?
En omdat ik gister toch rood garen op mijn naaimachine had zitten, heb ik gelijk maar de voering in mijn Grannytas gemaakt. Toch nog wat af, dus.


Tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Ha, geweldig, je dochter als Wiske! Heel goed gelukt!
    Je tas is mooi geworden, mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    wat een vrolijke swap heb je ontvangen met al die gezellig dartelende vlinders! Mooie roos en leuke tashanger! (leuk voor aan je nieuwe tas)
    Succes met je eigen swappakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehooooeeeee!

    Weet ik eindelijk voor wie ik de swap gemaakt heb. Ben heel blij dat hij goed aangekomen is!
    Leuk dat je volger geworden bent van mijn blog, het worden er langzaamaan steeds meer.
    Ik ga even fijn neuzen op jouw blog. De Granny tas hierboven is absoluut leuk geworden!

    Liefs, Vera

    http://veranadine.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAW. Leuk die kleren !!! Ik ben een hele grote fan van Suske en Wiske.....Ze zijn net echt !
    Ik heb alle Suske en Wiske's en op mijn kantoor hangen posters. Hoezo ? Ik ben een vrouw van 45 maar hoor...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen