WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 7 oktober 2012

Workshop Kinderfeestje met Fimo

Goedenavond!
Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik beide middagen een kinderpartijtje-workshop.
Vrijdags maakten we met acht meisjes van acht een 'ster-fotoboekje'. Stap voor stap werd er gevouwen en geplakt en toen het een echt fotoboekje was geworden, mocht het nog versierd worden. Natuurlijk veeeeeel glitters!

Gister was er weer een kinderpartijtje en deze keer waren het acht meisjes van acht die kwamen fimo-kleien. We maakten canes met bloemen er in en die werden later gebakken, gelakt en tot een ketting geregen.
Alletwee de workshops waren een groot succes en degene die jarig was kregen namens ons nog een sleutelhanger met een gehaakt taartje mee.
Vandaag mocht ik uitrusten van mezelf. Ik hoefde alleen maar even op visite bij mijn neefje die 14 is geworden en verder heb ik zitten breien aan een sjaal voor mijn nichtje Femke die vrijdag drie wordt.
Morgen eindelijk eens de was doen en strijken, maar ook naar de festiviteiten in de stad, want morgen is het 8 oktober: Alkmaars Ontzet!
Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Leuk dat de feestjes geslaagd waren!
    Mijn broer en zijn gezin waren hier vandaag en hadden het ook al over de uitgebreide festiviteiten in Alkmaar (hun woonplaats). Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen