WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

zondag 13 januari 2013

Het nieuwe jaar is begonnen

Goedemiddag,

Aangezien ik fan ben van het schaatsen, hoor ik nu eigenlijk voor de tv te zitten. Maar het is dweilpauze, dus kan ik even wat op mijn blog plaatsen.
Het nieuwe jaar is al bijna twee weken oud en alles is weer begonnen. Lotte is veilig terug gekomen uit Rome en heeft het, op een diefstal van souvenirs na, heel erg leuk gehad.
Afgelopen week zijn ook de lessen, repetities en de workshops weer begonnen. Dinsdagmiddag was het helemaal vol in onze workshopruimte! Negen dames maakten elk drie kaarten... nou ja, ze hebben de basis af kunnen krijgen, maar thuis zouden ze de plaatjes nog knippen. Ik had het een beetje te moeilijk gemaakt, waarschijnlijk. Ze zijn wel mooi geworden, al zeg ik het zelf.

Tijdens de woensdagavond workshop zijn er twee dames komen scrappen en drie dames komen haken. Het was reuze gezellig en we zijn allemaal weer aan een nieuw projectje begonnen. Ik hoop dan ook dat we veel leuke dingen kunnen tentoonstellen tijdens de Limmen Creatief en Artistiek - markt in maart.

Voor een verjaardag maakte ik vrijdagavond nog twee granny-lichtjes. De glazen bakjes had ik al een tijdje in huis (gekocht bij de Action), omdat het idee voor de lichtjes er al een tijdje was. Nu had ik een mooie gelegenheid om ze te maken. De jarige was er erg blij mee, en kijk eens hoe gezellig ze op haar theetafel staan!

Nu ga ik weer verder haken aan de draak en de Woezel & Pip... En dan moeten we de rest van de week onszelf toch wel een beetje gaan voorbereiden op de verjaardag van Lotte, die zaterdag 19 wordt. Gelukkig doen we het samen.

Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Je bent weer hartstikke druk:-) Leuk dat de workshops zo goed lopen, heb je wel eer van je inspanningen! Veel succes vast met de verjaardagsvoorbereidingen..jeetje 19!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen