WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

dinsdag 29 januari 2013

Van winter naar herfst

Goedemiddag,

In twee dagen is de sneeuw bijna helemaal verdwenen. Er liggen nog hele kleine hoopjes van wat over is van hele grote hopen, die ontstonden toen de sneeuw van het pad werd geschoven.
En nu regent het weer en gaat het vanavond waaien. Morgen wordt het zelfs warmer, zo'n 13 graden. Dus misschien een vroege lente?
In ieder geval heb ik gister flink mijn best gedaan in het huishouden en vandaag ook nog, zodat ik eindelijk weer eens verder kon met mijn kleinere haakprojectjes: de petit fours. Ik heb er nu nog twee afgemaakt en ben aan een derde bezig.
Het kasteelgebakje...

Het kersentaartje met slagroom...

En alles wat af is tot nu toe.
Ondertussen zijn we ook al aan het denken geweest over een nieuwe set kaarten voor de workshop en die zijn ook bijna af. Ik zal ze een volgende keer laten zien.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten