WELKOM

Aan iedereen die langskomt: heel hartelijk welkom op mijn blog!

dinsdag 17 januari 2017

Weer terug van weggeweest

Dat is lang geleden! Maart 2015... ik schaam mij diep dat ik niet eerder dit blog heb bijgewerkt. Maar laat het een goed voornemen zijn om het allemaal wat nieuw leven in de blazen. 
Ik heb ondertussen echt niet stil gezeten dus zal ik eerst wat werkjes laten zien.
Dit zijn drie kerstpotjes die ik voor m'n (schoon)zussen maakte voor Sinterklaas.
En dat m'n zussen ook creatief zijn zien jullie hierboven; een gezellige stolp met 2CV in kerstsferen, gemaakt door mijn jongste zus.

Ik heb nog een boel in te halen, maar omdat ik jullie niet langer wilde laten wachten heb ik dit snelle blogje even geschreven.

Tot de volgende keer!
LIEK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten